دلــــــ نویس

دلــــــ نویس

و سکوت ِ لابه لای ِ حرف های ِ منی ، از حرف هایم آنچه نمی گویم، تویی!
دلــــــ نویس

دلــــــ نویس

و سکوت ِ لابه لای ِ حرف های ِ منی ، از حرف هایم آنچه نمی گویم، تویی!

همیشه رو به نور بایستید

اگر می خواهید تصویر زندگیتان سیاه نیفتد ! 



 شرمنده مهربونم 



این وبلاگ

 

این وبلاگ احتمالا 10 امین وبلاگه منه :))   

 

ولی خیلی خوشحالم که این وبلاگ رو راه اندازی کردم  

 

بی محتوی ترین وبلاگمه ولی چون دفتر دلمه خیلی دوستش دارم  

 

و با عشق شروعش کردم ...

عشق ممنوع !

 

خواهش میکنم وقتی نمیتونی عاشق بمونی  

 

نه عاشق شو و نه عاشق کن !

پناهنده

 

من هم مثل خیلی از شما ها به دنیای مجازی پناه آوردم  

 

خیلی سخته بین جمع باشی و تنها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

خیلی سخته اطرافیانت مثل سنگ باشن  

 

خیلی سخته همه اطرافیانت دنبال منفعت خودشون باشن  

 

خیلی سخته ....

هیچ وقت از ظاهر آدمها قضاوت نکن

 

توی ذهنت . پیش خودت فکر می کنی که باید یک نفر رو ادب کنی !!!!  

 

در صورتی که برداشت تو غلط بوده و اون یک نفر بدبخت هیچ خطایی مرتکب نشده !!! 

 

نکته دیگه اینه که به خاطر نژاد یا قومیت یک نفر کسی رو اذیت نکن  

 

چون چوب خدا صدا نداره !!!!!! اگه بزنه دوا نداره !!!!!!!!!! 

 

بعضی وقتها ....

الان از همون بعضی وقتهاست  

 

خسته ام  ولی خیلی امیدوارم ... 

 

زندگی معلم سنگدل و بیرحمیه که به قیمت سنگین درسهای مهمی رو به ما یاد می ده